Semi vertrek - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van Lotte Munck - WaarBenJij.nu Semi vertrek - Reisverslag uit Woudrichem, Nederland van Lotte Munck - WaarBenJij.nu

Semi vertrek

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

30 Januari 2012 | Nederland, Woudrichem

Pfoe zo'n voorbereiding heeft nog vrij veel voeten in de aarden.
Wat een gedoe. En het houdt zeker niet op bij het inpakken van je tas.
Verzekeringen afsluiten, papierwerk hier, formulier invullen daar. En dan wil je moeder ook nog eens alle details.
Maar ik geloof dat nu dan toch alles geregeld is en dat ik gewoon over 2 nachtjes slapen op pad ga.
Ow neej, dinsdagmiddag nog even alle spullen van een grote doos naar de backpacktas zelf verplaatsen. Is ook wel een essentieel detail;).
Vanaf woensdag 01 februari komen mijn verhalen niet meer uit Nederland, maar uit Mexico, Cancun!
En wat ik nu al weet te vertellen is dat het hier dik gaat vriezen en dat ik in 30graden mn reis zal starten:).
Heel veel succes en plezier de komende 6 maanden in Nederland en ik zie jullie in Augustus allemaal weer!
Kusje Lot

  • 30 Januari 2012 - 16:53

    B.J:

    De tijd gaat nu echt snel Lotte. Zo zit je op het werk en praat je over "straks" en nu is straks bijna zover.
    En dan nog............weet je zeker dat de inhoud van de grote doos niet groter is dan je backpack ?
    Geniet nog even van je thuis zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hier hou ik jullie op de hoogte van mijn reis door midden en zuid Amerika. Samen met Madelief ga ik backpackend van Cancun (Mexico) naar Rio de Janeiro (Brazilië).

Actief sinds 22 Sept. 2011
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 53829

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 03 Augustus 2012

Midden- en Zuid-Amerika backpackend ontdekken!

Landen bezocht: